Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2011

KAΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ

Χθες (15/6) ήμουν έτοιμος για μια ακόμη ειρηνική επανάσταση των αγανακτισμένων στην πλατεία συντάγματος και όχι μόνο. Γύρω στη μία και έχοντας ολοκληρώσει κάποιες υποχρεώσεις μου είδα στην τηλεόραση ότι άρχισαν να χαλάνε τα πράγματα με μπροστάρηδες κάποιους "μάγκες" με κουκούλες, με αποτέλεσμα να κατευθυνθώ στη πλατεία νωρίτερα απ' ότι υπολόγιζα.

Από εκείνη τη στιγμή και έπειτα, τα έφερε η μοίρα να βρεθώ μπροστα σε 3 διαφορετικά "σκηνικά" έναρξης επεισοδίων και άνοιξαν τα μάτια μου, κυριολεκτικά και μεταφορικά! Κατάλαβα ΠΟΛΛΑ μετά τα χθεσινά!



Να τονίσω κάπου εδώ, με όλο το θάρρος της γνώμης μου ότι ενώ το Δεκέμβρη του '08 ήταν εμφανέστατο ότι τα σπασίματα και τα επεισόδια ήταν δουλειά "παρακρατικών", στην χθεσινή συγκέντρωση μιλάμε για τελείως διαφορετικά πράγματα! Ένα ποσοστό 5-10% των κουκουλοφόρων φαινόταν να είναι "παρακρατικοί" με το υπόλοιπο 90% των υποτίθεται "επαναστατών" νεαρών και μεγαλύτερων να ακολουθούν σαν πιστά σκυλιά, σαν πρόβατα, όπου γινόταν επεισόδιο καθώς θεωρούσαν "μαγκιά" το να κάνουνε ντου στους "μπάτσους"!

Κατά τις 2μμ ήμουν επί της Ερμού όπου συναντήθηκα με φίλο, όταν αποφάσισε μια διμοιρία ΥΑΤ (πράσινοι) να περάσουν κάθετα την Ερμού στο πρώτο στενό. Μετά τα πρώτα "ΟΥ" και μερικά μπουκάλια άδεια, χωρίς πέτρες κλπ συνειδητοποιώ ότι κατεβαίνουν από την Σταδίου 20-30 κουκουλοφόροι με τσάντες γεμάτες πράγματα. Και πίσω τους 100 άτομα να φοράνε κουκούλες και να βγαίνουν από τη πλατεία για να έρθουν στα "ΟΥ"! Τα λεγόμενα πρόβατα!

Αφού πέφτουν οι πρώτες πέτρες και μπουκάλια στη διμοιρία, οι "επαναστάτες" μη-παρακρατικοί αλλά εμφανώς τυφλωμένοι από τη πιστή υπακοή στους ηγέτες τους, σπάνε μάρμαρα και πεζοδρόμια και αρχίζει ο πραγματικός πόλεμος.

Αφού ο κόσμος μετακινήθηκε μέσα στη πλατεία αδειάζοντας την Σταδίου στο κάτω μέρος, ακούγονταν συνεχείς εκρήξεις μολότωφ και δακρυγόνων, μέσα στα στενά πέριξ του συντάγματος με κατεύθυνση κυκλική προς την Πανεπιστημίου-αρχές Αμαλίας.

Συμπτωματικά(;) τα επεισόδια έφτασαν στην Αμαλίας με την άφιξη του μπλοκ ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΑΛΛΥΛΕΓΓΥΗ κλπ. Συνειδητοποίησα ότι τα επεισόδια γίνονταν μεν στα στενά αλλά κινούνταν συνεχώς παράλληλα στο ίδιο ύψος με τη πορεία της ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Κόσμος πετούσε, χανόταν στα στενά και επέστρεφε και το συγκεκριμένο μπλοκ δεν έκανε τίποτα απολύτως ενώ απλοί ανοργάνωτοι και άμαθοι από τέτοια άνθρωποι προσπαθούσαμε να παρέμβουμε και να ηρεμήσουμε τη κατάσταση.

Ενώ λοιπόν οι μάχες μένονται, πίσω και κάτω από το ξενοδοχείο "Μεγάλη Βρετανία" το πανό ΑΝΤΑΡΣΥΑ φθάνει μέσα στον πανικό περίπου ανενόχλητο στο μέσον της Αμαλίας ανάμεσα στους διαδηλωτές! (Κόμμα δεν είναι αυτό; Ακομμάτιστα δεν είπαμε κύριοι;;;) Εκείνη τη στιγμή αρχίζουν 50 άτομα περίπου ένα σπριντ ανάμεσα στον κόσμο με κατεύθυνση δεξιά και χωρίζουν όλη την αμαλίας στη μέση. Τους φωνάζαμε να μηντρέχουν και χτυπήσει κόσμος και η απάντηση ήταν ότι κυνηγούσαν φασίστες!!! Όταν κανείς μας δεν είδε άλλον πέρα από τους συγκεκριμένους να τρέχουν! Πιθανόν να υπήρχαν και φασίστες στη συγκέντρωση αλλά σίγουρα δεν ήταν εκεί που έτρεξαν και σίγουρα δε κυνήγησαν κανέναν, αφού μετά το πρώτο σπριντ, επέστρεψαν με αργό βήμα στο κέντρο της Αμαλίας και προς τα αριστερά όπου ξανανοιξε το μέτωπο με την αστυνομία!

Σε εκείνο το σημείο, πριν την επανεναρξη των μαχών, είμαστε περίπου 10-20 άτομα που τους έχουμε κρατήσει ανάμεσά μας και συζητάμε για αυτά που γίνονται και τους "παρακαλάμε" να σταματήσουν! Ένας από αυτούς (όχι ασφαλίτης το τσεκάραμε) απάντησε άντε Γ@μ..τε που θα μου πείτε και τι θα κάνω, σας είδα 20 μέρες τι κάνατε με τις κατσαρόλες!! (και μετά από λίγο ένας με κουκούλα του είπε πάμε εκεί και πήγε χωρίς αντίρρηση ο "αντιδραστικός"!

Ενώ τσακωνόμαστε φραστικά, είναι ένας από τους κουκουλοφόρους και με ρωτάει με τη βελόνα κολλημένη ποια επανάσταση πέτυχε ειρηνικά. Εγώ του απαντούσα με ερώτηση τη καταφέραμε 30 χρόνια με επεισοδιακές πορείες. Μετά από 2 λεπτά έχοντας κουραστεί από τη φασιστική επιμονή του να μη μου απαντάει του απαντώ στο ερώτημά του ο Γκάντι! Δεν κάνω πλάκα, δεν υπερβάλω, δεν ξαναμίλησε, γύρισε πλάτη και απομακρύνθηκε με 4 δικούς του και χώθηκαν πάλι στο μπούγιο με τις κουκούλες!

Λίγο αργότερα με επεισόδια σε πλήρη εξέλιξη στην Πανεπιστημίου και την σταδίου, περνάει από μπροστά μου μια κοπέλα, το πολύ 16 χρονών, μικροκαμωμένη με ένα βλέμα οργής! Στο αριστερό της χέρι κρατάει κομμάτι μάρμαρου και κατευθύνεται προς τα επεισόδια, ενώ το πρόσωπό της από τη μύτη και κάτω το έχει καλυμμένο με μαντίλι.

Την έπιασα από το χέρι χωρίς δύναμη, της είπα που πάει με τη πέτρα, της είπα να μου τη δώσει και να πάει όπου θέλει και πολλά άλλα μη υβριστικά! Αυτή δε μιλούσε, απλά με κοιτούσε! Όταν της άρπαξα το χέρι για να πάρω τη πέτρα μόνος μου αντέδρασε βίαια και εκείνη τη στιγμή τη ρωτάω: "ασφαλίτης είσαι ρε" και μου απαντάει ειρωνικά: "ναι ρε ασφαλίτης είμαι". Προσπαθώντας να συγκρατήσω τα νεύρα μου από τη 2ωρη πλέον ένταση, την αγκαλιάζω (κυριολεκτικά) και φωνάζω στον κόσμο ότι είναι ασφαλίτης γελώντας! Εκείνη τη στιγμή με πιάνουν 2 άτομα, ο ένας από το χέρι και ο άλλος από τον ώμο, άτομα με κουκούλες χωρίς να τις φοράνε όμως και μου λένε να την αφήσω και τι κάνω και τη κρατάω. Τους λέω ότι έχει πέτρα να την αφήσει και η απάντησή τους: "Γιατί; Είναι παράνομο να κουβαλάμε πέτρες; Τι σε πειράζει η πέτρα εσένα;" και με σπρώχνουν και παίρνουν τη 16χρονη "επαναστάτρια" μαζί τους, η οποία 30 μέτρα πιο κάτω κάνει ντου και πετάει τη πέτρα σε μια διμοιρία.

Δε ξέρω τι άλλο να πρωτοθυμηθώ! Τους κουκουλοφόρους που δεν άφηναν το ασθενοφόρο να παραλάβει έναν τραυματία επειδή ήταν ασφαλίτης, χωρίς να τους νοιάζει η ανθρώπινη ζωή; Τα ΜΑΤ που αντί να ωθήσουν τους κουκουλοφόρους εκτός πλατείας τους έσπρωχναν προς τα εκεί; Τους προβατοποιημένους επαναστάτες που αφήσανε στις "μάχες" με απλούς πολίτες αλλά και με ακροδεξιούς αργότερα τους συντρόφους τους για να τραπούν σε φυγή και να επιστρέψουν με καδρόνια;

Η χθεσινή ημέρα μου έδειξε πολλά, τα παρέθεσα όσο πιο αντικειμενικά μπορούσα και όσα έγραψα είναι αυτά που έζησα και είδα με τα ίδια μου τα μάτια. Ήταν και άλλα που δε μπορώ να θυμηθώ τώρα με λεπτομέρειες. Τα έχω δει λοιπόν μπροστά μου και συμμετείχα. Δε μπορεί κανείς να με διαψεύσει, κανείς να μου αλλάξει γνωμη!

Το κείμενο αυτό ίσως διαστρεβλωθεί από κάποιους που το διαβάσουν, ίσως μεταφερθεί με... κοπτοραπτική, ίσως οτιδήποτε. Εγώ και οι γύρω μου που τα ζήσαμε όμως, ξέρουμε τι είδαμε και τι νιώσαμε. Τα μυαλά μας δε θα μας τα φιμώσει κανένας προβοκάτορας "επαναστάτης" που ονειρεύεται πλατείες Ταχρίρ και επιβολή νόμων του χάους και της ζούγκλας.

Η επανάσταση στην Ελλάδα θα πετύχει ειρηνικά και μόνο. Χωρίς προκλήσεις, προβοκάτσιες και μαγκιές τύπου Δεκέμβρη '08!

ΕΞΩ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟΥΣ, ΕΞΩ ΟΙ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ. ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑΥΤΟ, ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ! ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΑΣ ΡΙΞΟΥΜΕ, ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΤΕ!

letryf

2 σχόλια:

  1. Πλέον κανείς δεν υπάρχει που να μη λέει "Ντροπή" όταν βλέπει τέτοια πράγματα. Πως θα γίνει όμως να τους πετάξουμε έξω ή ακόμα καλύτερα να τους κάνουμε να αφήσουν τις πέτρες και τις κουκούλες και να έρθουν κι αυτοί μαζί μας? Μαζί με όλα τα υπόλοιπα, μας έκλεψαν και το δικαίωμα να διαμαρτυρόμαστε ομαδικά στο δρόμο και την πλατεία. Κι αυτά σε κάποιους άλλους ανήκουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φταίει η μόρφωση!! είναι δύσκολο να αντιμετωπιστούν! Έχω συζητήσει με τέτοιο άνθρωπο κι έχω πάθει πλάκα με την επιμονή του!! Έφτασε στο σημείο να μου πει ότι έχω δίκιο!!! αλλά και τι να κάνει αφού και οι φίλοι του όλοι κάνουν το ίδιο?......με έστειλε!!! τελείως αμόρφωτος αν και πτυχιούχος!! γιατί άλλο μόρφωση και άλλο επαγγελματική κατάρτιση!!

    Πέρα από αυτό! είναι γεγονός ότι το 5-10% πληρώνεται αδρά για να παρασύρει το άλλο 90-95%...αυτό προκύπτει από απλές σκέψεις!

    Αυτό νομίζω ότι θα είναι και το μεγάλο αγκάθι των αγανακτισμένων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή